ponedjeljak, studenoga 05, 2007

Pljacka

OK, vise se necu smijati zastitarima. Zasto? Jer da ih je bilo, ne bi me opljackali.
Kao prvo, mozete biti mirni, unatoc pistolju nije bilo nista strasno i nikom se nije nista desilo. Kao drugo, nisu mi ukrali nista jako vazno, tako da sada moram samo malo pokupovati par stvarcica. Ali vise mi ne mozete pisati sms-ove.
Dakle, vracale smo se Silvija i ja navecer kuci, u nasu finu rezidencijalnu cetvrt gdje svaka druga kuca ima zastitara i sto je najbolje bili smo u grupi. Da samo bile same jos bi razumijela da nas napadnu jer smo laka meta, ali opet, kad imas pistolj mozes protiv vise ljudi. I tako stojimo mi pred vratrima nase fine kuce kada nas prode neki auto, zaustavi se i vrati par metara ispod nas. Izadu 2 tipa od 20-22g i pocnu kucati na vrata. Mislila sam da su prijatelji od vlasnika ili nekoga od stanara i vec sam im htjela otkljucati vrata, kada ono jedan pogleda u strazarsku kucicu. Nasa kuca nema zastitara i da ima, ono sto je slijedilo se ne bi dogodilo. Krenu decki natrag prema autu, kada odjednom jedan izvadi veliki srebrni pistolj! Pocnu vikati ¡Dame la plata! ¡Dame su mochilla! i otmu mi ruksak. Dala sam im 10$ sto sam imala u dzepu i rekla da mi je sve ostalo u ruksaku. Jedan mi je zavuko ruku u dzep od jakne ali ne srecu nije napipao fotic. Jedan stariji tip je cijelo vrijeme govorio ¡Tranquilo, tranquilo! i kada su uzeli par stvari su odjurili u auto i pobjegli.
Zapravo mi se cini da je taj tip govorio svojim deckima da se smire a ne nama jer mi se cini da im je ovo bila prva pljacka. Nisu otkrili moj fotic kojeg nisam ni pokusala sakriti, Silviji nisu uzeli torbu koju je drzala u ruci, niti su nas sve pretrazili. Dapace, uzeli su samo oko 50% stvri koje su mogli!
Na srecu, bas sam taj dan odlucila da necu vise nositi putovnicu sa sobom nego kopiju, a i bila mi je u unutarnjem dzepu jakne tako da nisam ostala bez dokumenata. Uzeli su mi ruksak s bocom vode, tajicama, par sitnica koje je lako zamijeniti i, jedino cega mi je stvarno zao - suncane naocale. I da, moj ukradeni mobitel je, koje li ironije, ponovo ukraden. Valjda mu je to sudbina, jadnik :)
Ali ne mogu reci da mi je ovo pokvarilo putovanje ili moje misljenje o Ekvadoru. Jer sljedeci dan se onda dogodi nesto lijepo i sve je opet super.



3 komentara:

Anonimno kaže...

Blago tebi - sada bar u CV-u imas i oruzanu pljacku :)
Cijela prica je jako zgodna, ali najbolja je ipak zadnja recenica. Bravo.

Unknown kaže...

Joj, znas mene - panicar! Naslov me bas uzdrmao ali tekst me smirio. Drago mi je da se dobro zavrsilo i da ti nije poljuljan avanturisticki duh. S pistoljem se nije igrati i nije toga vrijedno, ali ne bi bilo lose da nosis suzavac sa sobom. Za slucaj da se susretnes s nekom zivinom u prasumi, ili tako nesto :-)

p.s. ima tamo kakvih komada? :-D

Anonimno kaže...

Hej, Majic!Ekipa se okupila malo nakon dugo vremena kod Robija pa tracamo naveliko i nasiroko..Ispekli smo pizzu i ispijamo fino vino-vise Ribar nije u modi!Gledamo malo i tvoje slikice, stvarno su sarolike,al ces morat pazit da ti iduci put ne maznu fotic:)..jedini prigovor je taj da bi htjeli vidjeti malo vise zabave i ludih provoda na slikama..XXL pozdrav od svih nas!Cuvaj nam se tamo, to je ludi narod!Znas tko pise:)

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.