subota, studenoga 10, 2007

Mobitel, drugi dio

Dragi moji, ja sam u Cotopaxi-u i jedini nacin komuniciranja preko tjedna su sms poruke. Upravo sam kupila novi mobitel, neki rabljeni mali Samsung za 35$. Mislim da ovaj nije bio ukraden :)
Uglavnom, moj broj je 097-521-278, predbroj za Ekvador je +593. Nadam se da ce ovaj mobitel izdrzati dulje od staroga. Ovdje u Machachi-u gdje sam trenutno nema zastitara i to mi uljeva nadu da nema bas ni pljacki.
Za sada mi se ne svida bas jako u haciendi. Iako se zove El Porvnir (Buducnost) nije bas moderna. No to je dio njezina sarma. Sve je lijepo uredeno, od terakota-crvenih zidova te plavih vrata i greda, preko plocica, cvijeca i kreveta, do konja i ljama oko kuce... sve izgleda savrseno. Ali JA nisam u toj kuci, vec sam u pomocnoj zgradi koja je izgradena od knaufa, najobicnijeg gipsa bez ikakve izolacije! Kada vam kazem da se temperature nocu spustaju do -5, sve ce vam biti jasno. Nema grijanja, naravno, jer sto ce takav luksuz pomocnoj radnoj snazi! Svi znate koliko sam zimogrozna, tako da vam je jasno da nisam jako sretna. Za sada sam uspjela ugrabiti jednu grijalicu iz glavne kuce, ali ju moram vratiti kada se hotel popuni. Danas sam pokusala naci neku malu grijalicu tu u Machachiju ali bez uspjeha. Valjda cu sljedeci vikend imati vise srece.
Do sljedeceg puta pozdrav od vase smrznute putnice, i don't forget - SMS!

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

bas lijep smjestaj - u kuci od kartona, hehehe. Poslao sam ti sms da vidimo radi li to tamo u tvojim brdima

Unknown kaže...

malo sporije citam buduci da me zeza net al ipak cu nastojat se javit kad god mogu. drago mi je da si jos uvijek odusevljena putovanjem i da se zabavljas. A sto se tice zime, brdo majica na sebe, mala grijalica i dobar termofor rijesit ce stvar. Drz se.
Pozdrav od tome!

Anonimno kaže...

Maja suosjecam s tobom sto se tice zime!!!!! Odmah sam se sjetila kako sam se ja smrzavala prvih dana u Quitu, a mogu misliti kako je tek na Cotopaxiju... Drz' se, rijesit ces to vec nekako :)
Glavno da je pljacka prosla bez vecih problema (kad se vec morala dogoditi)... Pozdrav od Ivne!

Unknown kaže...

Hej! sam da ti velim da sam ti pooslao sms ali odgovora dobio nisam, tak da kupis neki bolji ukradeni mob da mozes komunicirati s ljudima koji to zeljno iscekuju! probat cemo jos jednom pa sta bude!

Pozdrav iz hladnog Zagreba!

Anonimno kaže...

Bas si slatka na fotkama! Vidim da te i tamo prate boravci na krovovima zgrada - bas kao i doma :) mi u zadnje vrijeme nismo bas isli kod D na krov kad je vec zahladilo i gore puse... a danas su pale i prve pahulje snijega, ali moglo ih se nabrojati na prste jedne ruke.
pusa*pusa*pusa*
Marija i Mario

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.