srijeda, studenoga 21, 2007

Hacienda

Ovo ovdje je hacienda El Porvenir gdje radim:


A ovo je moja draga, zasad bezimena prijateljica ljama koja papa busen trave koju sam joj bacila:


A ovo sam ja, obucena za svakodnevne akcije oko haciende. Ovo je samo toliko da vam pokazem da se ne zezam kada kazem da je jaaaako hladno.


Zasto toliko slika odjednom? Jer ovdje u zabiti od Machachia (najblizi grad) nema brzog interneta i za prijenos ove 3 fotke sam potrosila pola sata. Tako da se za nazalost za neko vrijeme ne mozete nadati novim fotkama u galeriji.

Uglavnom, malo sam se pocela navikavati na hladnocu, pogotovo kada sam shvatila da je najbolje da spavam u svojoj vreci a ne da se smrzavam pod dekama. Otad spavam ko beba i budim se spremna za nove radne pobjede.

Moj posao ovdje bit ce napraviti mali botanicki vrt, sa biljkama tipicnim za ovo podneblje. Za sada sam uredivala jedan drugi dio, velicine 4x20m. Prvo sam cistila od smeca (ne bi vjerovali koliko ga je bilo), onda od korova i kamenja, da bi jucer napokon napravila sljuncanu stazu i danas podrezala cvijece. Baka i deda bi se jako ponosili da me vide :) Sutra sadim novo cvijece a za vikend se opustam u kupkama Bañosa, daleko od hladnoce i samoce ovog mjesta. Mogu vam reci da je ovo dosta tezak fizicki posao, pogotovo za mene koja sam zadnju godinu dana provela samo sjedeci za knjigom. Ali drago mi je sto nesto radim, i sto ce ovaj vrt biti veliki izazov za mene. Za sada nema nikakvih planova kako ce vrt izgledati, ali nadam se da ce se vlasnica Maria Jose uskoro udostojiti doci do haciende da malo porazgovaramo. Cekam ju ko ozebla sunce (a ujedno i jesam ozebla i cekam sunce!).
Za sada toliko, nadam se da cu uskoro biti u boljem internet cafeu i da cu onda moci staviti malo vise slika.
ps. mogu primati poruke od tele2 i vip-a ali ne mogu odgovarati nazalost. Ali to ne znaci da vi na ove 2 mreze ne trebatye slati :)

4 komentara:

Unknown kaže...

Pa ti si pravi agronom postala. Sada radiš posao za koji znaš da ga ja obožavam. I ti fino u prirodi, na svježem zraku, a ja okružen bijelim zidovima i bolesnim ljudima. pa sad ti reci kome je bolje.Mijenjao bi se za tu tvoju zimu odmah.
Jadva čekam da vidim taj tvoj vrt, kad nam ga uslikaš ali molim te, BEZ FOTOMONTAŽE!!! hoćemo vidjeti sve onako kako stvarno jest. Lijepo te pozdravljam iz napokon malo sunčanog Zagreba!

Anonimno kaže...

Cao Majo. Samo hrabro. Drago mi je da usprkos problemima ipak uzivas i da ti je drago sto si otisla.

Zao mi je stbarno sto nisam prisustvovao fiesti:) A ja sam mislio da mi znamo partijati!:)

Cujemo se, uzivaj i cuvaj se;)

Perko

Anonimno kaže...

pa mozes li zamisliti bolju zanimaciju od uredjivanja botanickog vrta na drugom kraju svijeta!!! Bas ti zavidim.

Unknown kaže...

Majo samo hrabro!

Znam da ti sigurno nije lako. Kaze ti to traveler s 3 mjesecnim iskustvom putovanja po USA. Ja sam spavao po svakakvim mmjestima tako da ti malo i zavidim.
Vjeruj mi - za mjesec dana ces se vec naviknuti i bit ce bolje.

Meni je jako zao sto nisam s tobom tamo, ali nazalost moram ostati ovdje gdje jesam.

Sretno!

Matko

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.