utorak, listopada 30, 2007

Kurioziteti

Jedna od stvari sto mi je pomalo smijesna ovdje je paranoja. Od lopova, od krivotvoritelja, od obicnih prolaznika...
Jucer sam u ducanu placala novcanicom od 50$ i prosla sam pravu birokratsku proceduru. Prvo me blagajnica sumnjicavo pogledala, zatim je gledala novcanicu na svjetlu pa pozvala kolegu da i on pogleda. Kada su ustanovili da je na prvi pogled sve ok morala sam im dati broj putovnice (za slucaj da je ipak krivotvorina pa da me mogu pronaci) i onda su jos upisali serijski broj novcanice! Pa zasto onda uopce imaju tako velike denominacije ako sumnjaju u sve?! Doduse, i kada placam s 10$ nabrzinu ju pregledaju.
Druga fascinantna stvar su zastitari. Svi su pod punom bojnom spremom, sa neprobojnim prslucima, oruzjem i ponekad pendrecima :) Maltene svaka druga trgovina ih ima, a ne samo banke i vladine zgrade nego i obicne trgovine, pekarne, privatne kuce... Ne znam dal im je stopa kriminala bas toliko visoka ali je meni pomalo smijesno. Doduse, kada vam kazem sljedecu stvar, shvatit cete da se u Ecuadoru nicem ne treba cuditi.
Htjela ja tako kupiti mobitel i kazem to jednom frendu ovdje i kaze on Ma ne, sta ces kupovati u ducanu, kupi mobitel na crno, ionako ga neces dugo koristiti! Super, mislim si ja, samo kako kupiti mobitel na crno? Lako - odes u shopping centar :) Ima jedan shopping centar u kojem se prodaje samo ukradena roba, i to LEGALNO. Dapace, imaju policajca na vratima. Tamo ima novijih i starijih mobitela kakvih samo pozelite, kamera, fotica... sve "palo sa kamiona". I nije da se to prodaje onako poskrivecki, neko svatko ima mali ducancic 2x2m i onda samo razgledavas. I da skratim pricu, kupila sam neku stariju Nokiu za 25 dolara i ubrzo potom otkrila da ne mogu slati sms u Lijepu nasu. Ali mislim da mozete vi meni :) broj je +593-84462988
Stavila sam i par fotki sa voznje vlakom u galeriju, ali nisam mogla puno jer je spoooooroooo. Ispod imate i video kako to izgleda first-hand, da znate sto propustte tamo doma sjedeci u mekom naslonjacu u grijanoj kuci (ovdje nema grijanja btw)

3 komentara:

Anonimno kaže...

Hi!
Svaka čast što si se usudila voziti tim drndavim vlakom,a ja pljuvala po HŽ-u...No uistinu je spektakularno.
Inače Bero bi rado s tobom u šverc-komerc one robe koja je opala s kamijona. Njemu se Ekvador čini kao raj na zemlji:-)
kiss,martina

Unknown kaže...

Bok! joj, tak super izgledaju ti vlakovi, bit će da su na parni pogon. to mi se sve čini kao da je stalo u vremenu. A ni tvoj spanjolski nije los! kolko si ga uopce ucila dugo. Moram pohvaliti tvoje slikice i filmicei reci da se sve to prepricava po zagrebu i da smo u iscekivanju novih. Pozdrav od Tome!

Anonimno kaže...

da se cim vise i brze uklopis u normalni zivot, sljedeci potez bi trebao biti ponovni posjet onom famoznom centru i nabava kakve rabljene duge cijevi za po doma...

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.