četvrtak, listopada 25, 2007

I tako pocinjemo...


Ovo ce biti kratak post, samo toliko da vas sve uvjerim da sam ziva i zdrava :)

Nakon leta iz Beca u Madrid odzveli su me u super hotel, luksuzan i jako lijep. A onda sam jucer ujutro nastavila za Ecuador. I tako nakon 11 i pola sati sam stigla u suncem okupani Quito, gdje su me cekali Silvija (cura koja je tu preko IAESTE) i njezin frend Felix. Nakon jurnjave gradom u Mercedesu iz 70ih smo stigli u obitelj gdje smo smjesteni. To je jedan od boljih dijelova grada, sve kuce su tip-top i ugodno sam se iznenadila kad smo stali pred jednom takvom. Unutra masivan starinskli namjestaj u odlicnom stanju, lijepi parketi, velike sobe, mramorno stubiste... a mene onda smjeste u sobicak sa Silvijom U PODRUMU. Dijelimo krevet (malo veci, nadam se samo na dan-dva), nema ormara, kupaona je koma, ne smije se bacati toalet papir u wc nego u kos za smece, nema zastora na tzv tus kabini pa se cijela kupaona smoci i jos takvih sitnica koje mi zaista ne trebaju nakon nakon 12 sati leta.

Ali zato je danas osvanuo savrseni suncani dan, malo razgledavam grad i privikavam se na vremensku razliku.

I tako sada sjedim za kompjuterom cijoj tipkovnici se izbrisalo pola slova, tako da tipkam napamet :) ali nema veze, glavno da sam ja tu.


ps. jos nema fotki ali ce uskoro, don't worry

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Hey putnice!
Ovo je prvi puta da citam neciji blog pa sam pozeljela ostaviti komentar (takodjer prvi put... :-)). Cisto da ne saljem mail. Fakat ne kuzim zasto ti ljudi u takvoj kuci uopce imaju takav dio i jos manje da nekoga smjestaju tamo. A i ovo s wc papirom... Uglavnom, drzi nam se, mislimo na tebe!
p.s. nadam se da ostalima ne smeta sto piskaram gluposti :-)
E da, Ana je :-)

Anonimno kaže...

Ej majo!

Matko je!Vidimo se za manje od mjesec dana tamo!
Vidim da se jos nisi navikla na ono sto je uobicajena stvar u Americi. Ma koliko vi mislili da u Americi teku med i mlijeko...

Sad cu imati vise vremena pa cu ti se javljati na mail ili cu komentirati...Trenutno jos putujem po americi. Samo jedna mala digresija - Plitvicka jezera su bog i batina za Niagarine slapove!!!!Vjerujte mi!

Majo, javljaj se cim vise. Da vidim sto me sve ceka tamo. Meni se vec svida tamo. Jos ako ima tople vode u toj tvojoj kupaonici - gdje ces bolje.

Pozdrav i drzi se!

Anonimno kaže...

bokic majevska, super ti je slika na stranici. Vidim da su prvi utisci jako dobri, a to sto papir ne smijes bacati u wc i nije tako strasno - zamisli samo da ga moras jos i reciklirati:)

Anonimno kaže...

Hello :)
Ovdje kod nas u kvartu ti je kao nekoc davno kad je samo jedna osoba imala telefon, pa je svima razglasavala novosti. Tako, cim sam procitala tvoj post, odmah sam javila D sve sto ima s tobom.
I ja imam novosti - obrana ce bit negdje u 12. mj. Ne moze prije zbog raznih komplikacija... ali nema veze, sad bar nesto znam :)
pusa iz kisnog ZG!
Marija

Anonimno kaže...

maja,

do sada sam prilicno dobro obavijestena o prvim utiscima, do duse bez slike.kako ide tvoj spanjolski??? ako ti treba jos vegete samo javi i stize DHLom :)

Anonimno kaže...

Holla!
Nadam se da sam tocno napisala pozdrav, znas da se moj spanjolski bazira na sapunicama tako da pisem kako i pricam:-).Vidim da te muce toalet problemi no samo se sjeti cucavaca iz Indije i odmah ce ti biti lakse. Da ne brljezgam vise saljem ti veliki pozdrav iz kisnog i prehladnog Dakova, Martina

Unknown kaže...

Bok Maja! nije to ni�ta za tebe, samo da se malo navikne� i sve �e ti biti super! jedva �ekam da vidim malo slikica, tvojom rukom uslikanih i da i mi malo primiri�imo tom dalekom dijelu svijeta. �elim ti lijepo vrijeme, puno zabave i super dru�tvo.
pozdrav od Tome!

Anonimno kaže...

Hej Majic!
Ostisla si od nas, ostala je samo praznina u našim srcima..zvuci pomalo pateticno,ali je uistinu tako.Radujemo se što ti je zanimljivo i da uživaš u otkrivanju posve novog svijeta(za tebe)!D i ja te puno pozdravljamo, ima dosta novosti ali to cu ti radije mailom pisati kad ulovim malo više vremena-ne moraju svi znati najzanimljivije traceve s Jordanovca..hi.hi..XXL pusa i ogroman pozdrav do iduceg komentara!J

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.