nedjelja, veljače 03, 2008

La Playa

Pijesak, pijesak, pijesak... tri najbolje rijeci za opisati Ekvadorske plaze. Nigdje hlada, veliki valovi koji stalno uzburkavaju pijesak pa je voda nelijepe (da ne kazem ruzne) boje i moras hodati dobrih 30m da bi usao do koljena! Svi vi koji sanjate o tropskim plazama - nema mora do Jadrana!
Moja prva stanica je bio grad na jugu, Puerto Lopez. Nakon 12 sati putovanja sam stigla u kisni blatni grad (jerbo vecina ulica nema asfalt) i odmah se uputila na plazu. Malcice sam se razocarala, jer vidi se oko kilometar - pijeska! Nema niti jednog stabla, samo racici koji luduju u potrazi za mrvicama hrane u pijesku (to je zapravo i najzabavniji dio plaze!). Ovo je super za one koji se vole suncati i samo povremeno smociti noge, ali za mene je bilo prilicno nezanimljivo. Zato sam sljedeci dan otisla do navodno jedne od najljepsih plaza u Ekvadoru, Los Frayles-a u Nac. Parku Machalilla. Plaza je zaista lijepa, s bijelim pijeskom i vrlo malo ljudi, ali opet - ni do koljena Jadranu. Prosudite sami:

Ali zato sam u hostelu otkrila nesto zanimaljivo: obratite paznju na biljku u tegli. Marihuana :)



Nakon Puerto Lopeza sam otputovala na sjever, u surfersko selo Canou. Tu sam po prvi put uzela domsku sobu jer sam malo prekoracila svoj budzet, ali totalno sam se odusevila.

Dijelila sam sobu s jednom ludom Njemicom od 41g koja se ponasa kao da ima 21 i jednom Ekvadorijankom iz Quita za koju se ispostavilo da ima jednu od najboljih skola salse u Quitu. Svaki dan smo isli na happy hour u jedan bar gdje za cijenu 1 koktela dobijes dva. Kako kokteli ovdje kostaju 2$ iliti 10kn, vrlo je lako popiti malcice previse :) A kokteli su im taaaaaako fini... Banana colada s pravom bananom a ne esencijama, Piña colada s svjezim ananasom, svi sokovi od svjezeg voca...mmmmm... Nakon jednog takvog izleta otisli smo na vecer salse i moja cimerica nam je dala prve lekcije plesa. Nije tako lako kao sto se cini! Ali uz njeno vodstvo svatko moze proplesati. Mislim da cu posjetiti njenu skolu tu u Quitu, da ipak ne odem iz Ekvadora bez da naucim ijedan latinoamericki ples.

Plaza u Canoi je potpuno ista kao i u prethodnom mjestu, uz jednu bitnu razliku - valovi! Visoki su do 2m i totalno zabavni! Fora je stajati u vodi do struka i cekati nalet novog vala, prepustiti se snazi vode i uzivati u tome kako te baca. Ali kada sam zeljela ici malo plivati trebalo se probiti kroz svu tu voda koja juri prema meni, i dok bih dosla do mirnog mora bila bi vec poluumorna. Ali osjecaj tih velikih valova je zakon. Ako itko od vas dode u Ekvador, Canoa je pravo mjesto za tropski odmor, sunce i surfanje.

Imam jos otprilike 2 tjedna da istrazim Ekvador jer 18.2. letim za Coata Ricu, na novi (nadam se bolji) posao koji ce me odvesti na plazu na puna 4 mjeseca! Zato sljedeci tjedan vjerojatno idem u dzunglu ili na karneval, jos cemo vidjeti sto.

4 komentara:

Anonimno kaže...

eto, napokon da netko od srca uživa u svim tim tropskim poslasticama i čarima - a ne da pije colu i izležava se na suncu na nekoj plazi u resortu za strance...

Unknown kaže...

Bok maja!ja na poslu pa malo gledam te plaze i to more i uopce mi se ne cine lose, pace, malo sam i ljubomoran sto sad ne mogu skociti u vodu sa jednim pravim a jeftinim koktelcicem...moras ih sve probati u ime nas koji nismo tamo....ocekujemo top listu najboljih....
uzivaj....
Tomo!

Anonimno kaže...

Nemas pojma koliko mi je drago citati tvoje pustolovine po obali Ekvadora, meni najdrazem dijelu te predivne zemlje (osim Quita, naravno :))... Cuenca, Los Frayles (ma meni je ta plaza bila predivna), Canoa... sve to sam prosla i super mi je sto ti sada obilazis ta divna mjesta. Nakon smrzavanja na Cotopaxiju, uzivaj sad u moru, suncu i koktelima... Pozdrav!!!!

Ivna

Anonimno kaže...

Tri i pol mjeseca brzo su prosla, jel da? Ne bolan rastanak od Ekvadora i sretan put u krajeve u koje je malo koja hrvatska noga krocila zeli ti
Marija!

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.