subota, ožujka 22, 2008


Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

a boris kaže:

ovo je najšarmantniji blog I ever saw... bravo Majevska

Unknown kaže...

evo i ja se pridružujem čestitkama, baš si me super iznenadila ovim kratkim filmićem (mora da si ga jadna uploadala sto godina);uspjela si me podsjetiti kako izgledaš glasom i stasom (nije da sam zaboravio :) ) te si mi malo pribižila taj fascinantni život kornjača i tvojih nastojanja da ga sačuvaš. Baš mi je sve to milo!
Drž se Maja i uživaj u svakom trenutku!
pozdrav od tome!

Anonimno kaže...

ay k chevere :) sam daj malo manje ozbiljnije drugi put....hehe :) i daj malo da cujemo taj tvoj spanjolski, i posalji broj mobitela u kostarici da te mozemo zvrcnut :) besosososos

Anonimno kaže...

Bok!
Dugo ti nisam ostavila komentar pa mislim da je sada pravo vrijeme. Ovakav video izvjestaj mi je skroz simpa, pogotovo sto mozemo i vidjeti kako ti godi toplo sunce! Inace kod nas je jos uvijek grozno hladno-jedva cekam ljeto!!!
Veliki pozdrav od Martine:-)

Anonimno kaže...

Tvoja borba neće ostati uzaludna ni nezapažena! Ovaj filmić je pravo osvježenje, napokon te vidimo i čujemo kako treba, barem sada nemam osjećaj da si negdje daaleko. Jako si simpatična kad te tako gledam i vidljivo predana svom cilju i borbi za opstanak kornjača!
Velika pusa od stažistice

Anonimno kaže...

You are so cute! Posebno na onoj slicici sa strane. Izgledas kao djevojka iz tropskih krajeva. Doduse, to sad i jesi :)I mi smo trenutno u egzoticnim krajevima - u kvartu cvatu vocke i pada snijeg, sve u istom danu!
Pozdrav od mladenaca, M&M (vrijeme brzo leti, jos malo pa ce godisnjica :)

Anonimno kaže...

Pues maja pienso que en verdad estas disfrutando, quisiera visitarte ahi, se ve muy hermoso en el lugar donde estas, y tu te vez feliz...
Jedva cekam da se opet javis!
Besos,

Ivna

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.