četvrtak, studenoga 26, 2009

moja soba

Dakle, kako da počnem a da ne ispadnem čudna?

Skoro svake noći mi se u sobi se čuju nekakvi čudni zvukovi, kao kuckanje po podu. Evo kako to izgleda:
Zvukovi se ne čuju preko dana.
Kada se okrenem u smjeru zvuka, on prestane. Kada se okrenem od njega, ponovo počne.
Ne može biti škripanje parketa jer je pod prekriven nekakvom gumom/plastikom koja je izlivena u komadu.
Uvijek dolazi iz istog mjesta.
Nije moguće da dolazi iz susjedne sobe jer ga mogu točno locirati na pola metra od kreveta.
Najbolje od svega je da tamo nema ničega, prazan pod.

Jedina realna opcija je da je neki crvić u drvenariji ali:
-zašto bi se primirio kad ga gledam?
-zašto se ne čuje preko dana kada sam mirna (recimo kada sjedim dulje vremena, bez glazbe ili drugih zvukova)?

Na početku me totalno isprepadalo, nisam mogla spavati ali sada sam se već navikla i skoro da mi je svejedno, ALI sada me zaista zanima što je to?!

Ako imate bilo kakve ideje, normalne ili paranormalne pišite...

1 komentar:

Anonimno kaže...

svaka pohvala na tvojim ,ovaj puta manje avanturističkim doživljajima,ali i ovo sa raznim zvukovima nije loše. Čini mi se da te ova situacija ubrzano tjera dalje u nove izazove,ili izazivanje istih!!

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.