utorak, rujna 15, 2009

La Rochelle

Mali gradić na atlantskoj obali, La Rochelle, bio je mjesto moj prvog izleta u Francuskoj.


Od davnina je La Rochelle bio jedna od najvažnijih luka Francuske, služeći kao glavna luka Templarima i iseljenicima u Novi Svijet. I danas je ovaj grad vidno bogat povješću koja čući na svakom koraku, ali i suvremenošću nautičke industrije i turističke ponude. Grad izgleda kao da je pod invazijom turista, a već je posezona, vjetar šiba uz jako sunce, posvuda bicikli i restorančići. Gotovo kao naša obala :)

donja strana morske zvijezde u predivnom akvariju u La Rochelleu

Ono što me začudilo jest da su sve zgrade bijele, bež ili sivkaste; nema niti jednog veselo obojanog pročelja, čak niti nove/modernije zgrade ne izlaze iz okvira strogo pastelnih boja. Svako slobodno mjesto na vezovima je bilo zauzeto, jedrenje je ovdje jako popularan sport. Dan kada sam bila u La Rochelle je počinjala regata tako da je sve bilo u znaku jedrilica i sportskog duha. I nešto komercijalnig duha također :) Sam centar datira iz XVII i XVIII.st, sa sačuvanom gradskom jezgrom osobođenom od neonskih reklama i prometa, što gradu daje opušten ugođaj starine.

vjetar kao stalni pratioc

Povrartak u studentsku stvarnost nije bio jako bolan: u ponedjeljak i utorak nisam imala predavanja, već sam se bavila sportom. Super stvar u Poitiersu je da studenti imaju mogućnost gotovo besplatnog vježbanja. Za samo 10€ godišnje svatko se može upisati na 3 sporta (ili 1 sport u 3 termina)! Ja sam odabrala badminton i salsu i većeras je prva lekcija plesa pa ćemo vidjeti kako će to ići s obzirom na to da je sve na francuskom :)
Do sljedećeg bloga slobodno se zabavite novim fotkama u galeriji, pod naslovom La Rochelle.

Nema komentara:

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.