srijeda, lipnja 04, 2008

Promjena plana


U Rezervi je vec odavno postalo dosadno pa se moramo zabavljati kako sami znamo. Ja sam tako odlucila oslikati jednu majicu:


i na kraju je zavrslio ovako:



Sezona baula (lokalni naziv za moje kornjace) zavrsava krajem ovog mjeseca i uskoro stizu novi asistenti za sezonu kornjaca verde. Cijelo vrijeme otkad sam stigla u Rezervu problemi lete na sve strane i nema tjedna da se nesto ne dogodi. Dapace, doslo je to toga da smo Endangered Wildlife Trustu priprijetili strajkom (i pobijedili!), samo da bi dobili ono sto nam otpocetka obecavaju - radije da mozemo medusobno komunicirati na plazi, 6 cuvara i tecaj prve pomoci. S druge strane obicno preko dana se nema sto za raditi i stvarno je dosadno, pogotovo ako se nadem u kampu gdje nisu ljudi s kojima se super slazem.
Zato sam odlucila otici 2 tjedna ranije i uzeti si vise vremena za putovanje. S tim danima viska imam vremena posjetiti rusevine Maya u Guatemali i Hondurasi i mozda cak otici na ronjenje. Naucila sam sve sto sam mogla o kornjacama, radu u konzervaciji, zivjela na plazi skoro 4 mjeseca, upoznala nekoliko novih prijatelja, stekla predrasude prema spanjolcima :) Sezona baula je, kako sa spomenula pri kraju i broj kornjaci koje dolaze svake noci opada tako da zapravo ni po noci nema sto za raditi. Jedino sto treba je istrenirati nove asistente, no mislim da ce se tu snaci i bez mene...

Ja i buduca mama kornjaca:

3 komentara:

Unknown kaže...

Bok Maja!Sorry kaj se nisam dugo javljao, malo sam upao u neku guzvu ali evo sad sam tu!Prije svega, hvala ti na prekrasnoj razglednici koju si mi poslala, bas sam se odusevio;puno ti hvala sto mislis na nas i sto nas se sjetis.Super su ti filmici o kornjacicama, bas su slatka ta majusna stvorenja.Super sto ces vidjeti ostatke drevne civilizacije Maya, to mora da je vrlo zanimljivo i veselim se slikama koje cemo naknadno vidjeti.
Sada puna iskustva i raznih emocija kreces dalje u avanturu i nastavljas dogodovstine svog zivota.... Iako nam puno falis, veselimo se tvome uzivanju u inozemstvu,ali isto tako i zeljno iscekujemo tvoj povratak u domovinu! E pa Majo, drzi nam se!
Pusa od TOme!

Anonimno kaže...

Maja kad ces onda doci u Zg????
Jedva cekam da se vidimo i pricamo o svemu!
Besos,

Ivna

Anonimno kaže...

a boris kaže...
guatemala, honduras, maye...hmmmm, postajem li ja to pomalo ljubomoran??

I may not have gone where I wanted to go, but I'm sure I ended up where I needed to be.